Peter Kačenka,

Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Peter Kačenka pôsobí ako Executive Creative Director v agentúre Wiktor Leo Burnett a svoju kariéru tu začal už v roku 1992. Popri práci na skvelých kampaniach v agentúre je Peter takisto viceprezidentom Art Directors Club Slovakia a v roku 2012 sa stal členom Grand Jury medzinárodného festivalu Cresta International Advertising Awards 2013.
Peter napríklad pôsobil ako creative director úspešnej kampane pre Union poisťovňu Rúžoví kukláči, za ktorú získala agentúra Wiktor Leo Burnett hneď dva Zlaté klince v roku 2010 v kategóriách online kampaň a klasické médiá.

Miroslava Brtková,

Offline Media Director, Universal McCann

Miroslava Brtková pôsobí v mediálnej agentúre Universal McCann ako Offline Media Director.
V roku 2003 sa Universal McCann stala treťou najväčšou agentúrou s trhovým podielom 15 %. UM je súčasťou siete IPG, členom nákupného združenia Magna Global Slovakia s trhovým podielom 17 % a členskou agentúrou Asociácie mediálnych agentúr (AMA).
Tento rok vyhrala bronzový klinec v kategórii Klasické médiá za kampaň Coca-Cola Superstar: Ako ukradnúť reklamný break.

János Gaál,

CEO, BigMedia

János Gaál zastáva post generálneho riaditeľa v spoločnosti BigMedia. Spájaním firiem Akzent Media a BigBoard Slovensko vzniká najväčší poskytovateľ vonkajšej reklamy na Slovensku, ktorý ponúka moderné a inovatívne riešenia na vonkajších plochách.

Palo Hapák,

lúzer, TheMarketers.biz

Palo Hapák od roku 1993 pôsobil ako riaditeľ GfK Slovakia, neskôr v roku 1995 sa stal spoluzakladateľom odborného mesačníka o marketingu, reklame a médiách – Stratégie.
Pokračoval v rokoch 2000 – 2010 ako riaditeľ už medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia.
Od roku 2011 sa ako spoluzakladateľ združenia THEMARKETERS.BIZ , venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK.

Ondrej Hort,

Managing director - Advertising division, QEX

Ondrej Hort sa po štúdiu na Ekonomickej univerzite v Bratislave a skončení aktívnej kariéry v atletike, od mája 2008 venoval obchodu v oblasti financií. Vo februári 2010 nastúpil do QEXu na pozíciu riaditeľa divízie Reklama.

Miloš Karpati,

Sales Director, ISPA/JCDecaux

Miloš Karpati pôsobí v spoločnosti JCDecaux ako sales director. Počiatky pôsobenia spoločnosti JCDecaux v oblasti vonkajšej reklamy siahajú do roku 1964. Dnes je JCDecaux najväčšia outdoorová spoločnosť na svete disponujúca viac než 1 mil. reklamných plôch.

Martin Mazag,

Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz, TheMarketers.biz

Martin Mazag od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych organizácií SZOPK, Greenpeace a Energia 2000.
Potom viac ako 15 rokov člen manažmentu a šéfredaktor Stratégií – jediného odborného periodika o reklame, marketingu a médiách na Slovensku.
Člen mnohých medzinárodných porôt na prestížnych reklamných festivaloch doma aj v zahraničí, spoluorganizátor národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec. Viac ako 5 rokov sa venuje spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR), sleduje komunikačné, marketingové a digitálne trendy.

Dita Navrátilová,

Sales Director, euroAWK

Dita Navrátilová pôsobí ako sales director euroAWK v rámci Českej a Slovenskej republiky.
„Obecně mám ráda kampaně, které mají schopnost být součástí prostoru, nenarušují ho a naopak odkrývají jeho další rozměry. A navíc dokážou být zábavné.“
Dita Navrátilová bola minulý rok hosť konferencie Forum Media 2012.

Ladislav Strašil,

NUBIUM

Ladislav Strašil pôsobí v oblasti vstupnej analýzy potrieb a možností klienta - návrh počtu a umiestnenia billboardov, časového harmonogramu a formy kampane so špecializáciou na oblasť výstavby, správy a prenájmu billboardových sietí.